Działania promocyjne

Działania Promocyjne Gdańsk – Sopot – Gdynia

Szanowni Państwo,

W dniach 16.08-13.09 Pomorska Regionalna Organizacja Turystyczna realizuje intensywne działania promocyjne dla miast aglomeracji trójmiejskiej na rynku krajowym ze szczególnym uwzględnienie mieszkańców Warszawy, Łodzi i Krakowa. Mając na uwadze trudną sytuację branży turystycznej, która wraz z zakończeniem wysokiego sezonu letniego, borykać się będzie z mniejszą liczbą odwiedzających, realizujemy działania, które pozwolą wydłużyć wakacyjne przyjazdy Polaków o kolejne miesiące tego roku.

Celem kampanii jest:

– Promocja miast: Gdańska, Sopotu oraz Gdyni.

– Przyciągnięcie turystów na okresy dłuższe niż sam weekend (np. na tydzień).

– Zwiększenie ruchu turystycznego do końca września/października (przedłużenie sezonu i zintensyfikowanie ruchu turystycznego po 15 sierpnia),

– Wypromowanie mniej znanych atrakcji i miejsc o mniejszym zagęszczeniu turystycznym, co wzmocni poczucie bezpieczeństwa.

– Przekonanie o najwyższych standardach higienicznych stosowanych przez hotele oraz resztę usługodawców turystycznych.

– Wsparcie kluczowych członków PROT poprzez tworzenie komunikatów reklamowych dedykowanych ich biznesów (np. lotnisko: “Jeden lot, trzy miasta”)

Kampania prowadzona jest w trzech obszarach, z zachowaniem spójności komunikatów do odbiorców. Składają się na nią:

Kampania outdoorowa – termin 16.08.2020 – 31.08.2020. Kampania na nośnikach outdoorowych, realizowana w trzech miastach: Warszawie, Krakowie oraz Łodzi. Komunikaty bezpośrednio nawiązują do idei:  “Najpierw bezpieczeństwo. Teraz Trójmiasto

Kampania w internecie – termin 17.08.2020 – 06.09.2020. Kampania przeprowadzona w systemach reklamowych Google Ads oraz Facebook Ads+Instagram. Komunikaty bezpośrednio nawiązują do idei: “Najpierw bezpieczeństwo. Teraz Trójmiasto” Komunikat wspierający: “Odwiedź nieodkryte zakamarki trzech miast i wygraj nagrody” — ma na celu odpowiedzialne rozproszenie odwiedzających poza centra turystyczne. Działania online prowadzone przy wykorzystaniu dedykowanych landing page’y oraz profili pomorskie.travel obejmą również konkursy, aktywnie angażujące czytelników. Wśród nagród znajdą się pobyty w trójmiejskich hotelach, oraz wejściówki do obiektów turystycznych, restauracji itp.

Kampania w mediach tradycyjnych – termin 14.08.2020 – 13.09.2020.

Działania prowadzone przy współpracy z Gazetą Wyborczą (materiały redakcyjne – krajowe wydanie Gazety Wyborczej – 2 emisje, Materiał na łamach lokalnych wydań Gazety Wyborczej w zasięgu łódzkim, warszawskim oraz krakowskim, materiał redakcyjny na łamach 3 lokalnych serwisów, konkurs na profilu FB, oraz kampania banerowa).

Radio Złote Przeboje – dwa weekendy września po 4 wejścia antenowe w sobotę i 4 w niedzielę z atrakcyjnych lokalizacji w Trójmieście, np: Opera Leśna, Zoo, Muzeum Emigacji., łącznie 4 dni emisji (sob.+ nd.) 16 wejść i rozmów z gospodarzami tych miejsc.

Radio WaWa – emisja 450 spotów reklamowych w terminie 18-31.08

Współpraca z blogiem https://dusiowakuchnia.pl/ – Subiektywny Przewodnik Kulinarny po Trójmieście (emisja 21.08)

Wartość prowadzonych działań to 240 tys. złotych,

Poniżej kilka przykładowych kreacji i materiałów wykorzystywanych w ramach kampanii:

Landing page dedykowane kampanii online

https://gdansk.pomorskie.travel/

https://sopot.pomorskie.travel/

https://gdynia.pomorskie.travel/

https://trojmiasto.pomorskie.travel/