Sopocka Organizacja Turystyczna we współpracy z Urzędem Miasta Sopot stworzyła nowy spot promujący kurort. Jego premiera odbyła się 01.07 w ramach inauguracji wydarzenia BNP Paribas Kino Letnie Sopot-Zakopane.
Turystyka, podróże w ostatnim roku na pewno uległy transformacji. Nasze podejście i potrzeby związane z „odpoczywaniem”, nabrały nowego znaczenia. Bardziej niż kiedykolwiek doceniamy zdrowie i to co nam bliskie. Zwolniliśmy – doceniamy każdą „chwile”, wiemy jak bardzo jest ulotna. Wiele w tym roku „odkrywaliśmy” na nowo, skupiliśmy się na tym co naprawdę ważne.
Przy tworzeniu spotu, przyświecała nam myśl, że wszystkim nam potrzebne jest „uzdrowienie” w każdym możliwym znaczeniu. Tworzyliśmy zaproszenie dla turystów ale chcieliśmy również zachęcić mieszkańców do korzystania z uroków swojego miasta. Potrzebujemy uzdrowienia ciała, bo przez ostatni rok dbanie o ciało i zdrowie nie było łatwe. Potrzebne nam uzdrowienie ducha, bo nasze potrzeby i marzenia uległy „zawieszeniu”.
Postanowiliśmy stworzyć spot, w którym pokażemy mniej oczywiste oblicze Sopotu, choć to ono stało się podstawą jego rozwoju i dzisiejszej świetności. Kurortu i uzdrowiska, w którym można się zrelaksować, odpocząć, nabrać dystansu, spędzić czas na łonie natury – w zróżnicowany i atrakcyjny sposób. Miasta wielu możliwości, w którym każdy może odpocząć w „swoim rytmie”. Pełnego życia, ale też, w którym żyje się w harmonii z naturą, czerpiąc z niej siły witalne, dobre samopoczucie i zdrowie. W którym odnowa ciała i spokój ducha są czymś zupełnie naturalnym i gwarantowanym, a leczenie przynosi niewspółmiernie lepsze efekty dzięki nadmorskim walorom.
O tym, że Sopot jest idealnym miejscem, by zadbać o swoje zdrowie wiemy od ponad 200 lat. Chcemy, by turyści i mieszkańcy od nowa spojrzeli na niego właśnie w ten sposób – jak na przestrzeń, w której można naprawdę odetchnąć i zrelaksować się, bez konieczności przebywania w tłumie. Miasta, w którym zawsze jest co robić, ale atrakcje można dopasować do własnych potrzeb. Złapać oddech, zrzucić ciężar ostatniego roku i doświadczyć odnowy.
Odkrywamy Sopot na nowo – znane miejsca z nowej perspektywy, piękna krajobrazu i lokalnej architektury – Sopot, w którym czeka nas odnowa biologiczna – klimat, który wzmacnia i leczy, ale też kąpiel w basenie z solanką, gimnastyka na świeżym powietrzu, czy zabiegi w spa.
Spot będzie wyświetlany między innymi w ramach BNP Paribas Kino Letnie Sopot-Zakopane we wszystkich trzech lokalizacjach oraz – dzięki uprzejmości organizatorów – również na ekranach żeglugi mazurskiej.
Spot powstał we współpracy z firmą produkcyjną z Trójmiasta Poland By Locals w kooperacji z Jakub Waśniewski oraz Dominika Waśniewska.