Razem z Miastem Sopot zachęcamy do odwiedzin naszego pięknego kurortu również poza sezonem „Spójrz na Sopot z innej perspektywy” – nowy film promocyjny.

Piękna jesienna aura sprzyja nadmorskim spacerom, a ścieżki rowerowe zachęcają do aktywności. Odkryj piękno Sopotu spacerując wśród liści, urokliwymi uliczkami. Skorzystaj z bogatej oferty uzdrowiskowej, odwiedź ciekawą wystawę sztuki, zjedz coś pysznego – delektuj się kameralnym klimatem miasta.

– Sopot to nie tylko plaże, molo czy słynny „Monciak”. Mamy o wiele więcej do zaoferowania poza ścisłym sezonem turystycznym – mówi Magdalena Czarzyńska-Jachimwiceprezydentka Sopotu. – W jesiennej kampanii odkrywamy nasze uzdrowiskowe i kulturalne atrakcje dostępne dla wszystkich po sezonie. Tym samym wspieramy branżę gastronomiczną i noclegową, która ucierpiała z powodu pandemii. Przyjazd do Sopotu właśnie jesienią daje szansę zachwycenia się wyjątkową architekturą miasta, skorzystania z tężni solankowych, aktywności plenerowych czy wizyty w miejskiej galerii sztuki.  Pokazujemy, że kameralna perspektywa Sopotu jest piękna i wyjątkowa – podkreśla wiceprezydentka Sopotu.

Mottem kampanii jest odkrywanie kulturalnego, naturalnego i uzdrowiskowego potencjału miasta. Spot telewizyjny można już zobaczyć w ogólnopolskich mediach. Do wizyty w najpopularniejszym, polskim kurorcie będą też zachęcać m.in. spoty radiowe, artykuły na portalach podróżniczych, lifestylowych oraz kampania w mediach społecznościowych.

Spot promocyjny jesiennej kampanii Sopotu powstał przy współpracy z agencją kreatywną Mova Film. Muzykę skomponował sopocianin Mariusz „Nosek” Noskowiak, artysta muzyk, perkusista i wokalista zespołu Blenders.