Sopot promował się na największych targach turystycznych na świecie WTM w Londynie.
Przez trzy dni stoisko Sopotu było tłumnie odwiedzane przez zagranicznych touroperatorów, media, influencerów, a także firmy z sektora technologicznego oferującego nowoczesne rozwiązania promocyjne.
Sopot promował swoją destynację poza sezonem, opowiadając na spotkaniach B2B o bogatej ofercie kulinarnej, spa, a także atrakcjach turystycznych takich jak: sauny na plaży z widokiem na morze, lodowisku przy molo, Łysej Górze, czy uzdrowiskowych walorach miasta. Sheraton Sopot Hotel zachęcał zagraniczne biura podróży do stworzenia wycieczek (bardziej luksusowych) dla turystów z Wielkiej Brytanii, którzy podczas pobytu w Sopocie mogliby przenocować w wysokiej klasy hotelach, skorzystać ze wspaniałych obiektów spa, a także innych atrakcji turystycznych.
Przez intensywne trzy dni nawiązaliśmy cenne, nowe kontakty z dziennikarzami, influencerami, przedstawicielami mediów w celu promocji Sopotu na rynku brytyjskim. Spotkaliśmy się z zagranicznymi touroepratorami w celu przyciągnięcia jeszcze większej liczby turystów do Sopotu, w szczególności poza sezonem. Rozmawialiśmy z firmami z sektora technologicznego w celu wdrożenia nowoczesnych narzędzi umożliwiających skuteczniejszą promocję na rynku zagranicznym.
Na targach podczas spotkań branżowych, odwiedziło nasze stoisko ponad 40 osób. W ciągu trzech dni targowych ponad 30 000 osób reprezentujących sektor turystyczny na całym świecie wzięło udział w wydarzeniu.
Dziękujemy Polskiej Organizacji Turystycznej, że mogliśmy wspólnie z innymi organizacjami turystycznymi i biurami podróży promować Polskę i najpiękniejszy kurort nad Bałtykiem – Sopot.